Ik ben een tijdje terug Pianissimo van Cavalor gaan voeren, want dit zou heel fijn zijn voor nerveuze paarden. Nou, hier niet, want ik heb juist het idee dat het toeneemt, vooral de schrikacties onder het zadel. Nu ik daar mee ben gestopt is ze iets rustiger onder het zadel. Maar ik zoek een ander alternatief.....
Ik geeft nu Safe & Sound van Dodson & Horrell, maar dit vind ze eigenlijk niet echt lekker.... En daarnaast is het moeilijk aan te komen. De leverancier waar ik het haalde had vorige keer dat ik er heen reed maar 1 goede zak liggen (die niet over de datum was
) en daarnaast is het ook erg duur. Ik wil het om al die redenen, maar voornaamste dat ze het slecht eet, niet als hoofdvoer houden.en daarom zoek ik dus een alternatief. Ze heeft geen energie nodig, geen suikers (blijkbaar zit dat toch veel in Pianissimo, ik ga er vanuit dat ze daarop zo reageert), zetmeel.... Het moet gewoon een lekker ietsje zijn om elke dag 2 handjes van te geven zodat ik haar haar Magnesium kan bijvoeren (dat krijgt ze vanwege de stress altijd bijgevoerd, en msm vanwege herstel na blessure). Ik heb ook vitamine korrels geprobeerd van Pavo en nog een merk (even de naam niet van), dat vind ze ook niet echt lekker en is een splement moeilijk mee te voeren...
Iemand enig idee waar ik het zou moeten zoeken? Iemand tips?