Misschien heeft iemand van jullie kennis over geplette gerst en hoe dit zou zijn voor mijn quarter die tevens ook luchtzuiger is. Wat is de werking hiervan? Gemakkelijk verteerbaar? Geeft dit energie of niet? Mijn paard is hier zéér gevoelig voor.
Hij heeft moeite met het opnemen van voedingstoffen, maar de DA vond het onnodig om hem te onderzoeken op maagzweren of dergelijke gezien hij geen aangevende symptomen zag.
Momenteel krijgt hij dagelijks een emmer bietenpulp met Pavo Daily plus in (2kg - 3kg). Ik heb nu puur bietenpulp, voordien had ik Equifyt Zuppa, maar door het aankopen van een verkeerde zak is het nu tijdelijk puur bietenpulp
Mijn paard krijgt niet dagelijks zijn muesli, dit is Balance Mix van AVEVE.Hij staat niet te mager, maar ik zou hem graag wat voller zien. Vooral omdat ik het trainen nu van 2 keer naar 4 keer in de week zou opschroeven. Dit niet zeer intensief. Hij verliest nogal snel gewicht waardoor ik graag wat meer reserve bij hem zie.
Foto om hem aan te tonen hoe hij staat
vandaar dat ik ook niet dagelijks zijn muesli geef maar enkel wanneer ik van plan ben om te werken met hem. Dit ook deels omdat ik dacht wat vitamines toe te voegen aan zijn voerschema.