Ik heb goede verhalen gehoord over Sanequi Dieetvoer, ook specifiek voor paarden met Cushing/PPID. Volgens mij is dan Muscle het meest geschikt voor mijn 28 jarige shet met Cushing/PPID. Ik vroeg mij af of er hier ook ervaringen zijn van mensen met een paard met Cushing, aangezien het voor mij een onbekend merk paardenvoer is. Het is ook alleen verkrijgbaar bij dierenartsen. Ik ben iig van plan om de dierenarts ook te vragen om advies.
mij niet bekend. Ik voer nu de CushCare van Dodson and Horrell. Die bevalt me heel goed. Pony's eten het ook prima. Zak van 18 kg kost € 23,95
Pandora2
Geplaatst: 15-03-15 10:16
Sanequi is mij bekend, heb het vroeger jaren gegeven aan mijn oudje met tandproblemen...hij kreeg geen hooi meer weg en er is een voer van sanequi dat ruwvoer en krachtvoer in één is voor die oudjes. Heel tevreden over ! Het cushing voer van sanequi heb ik geen ervaring mee...dat bestond destijds zelfs nog niet denk ik
Ik voer de cushies thuis nu de cushcare van Dodson&Horrell en tot nu toe zeer tevreden ! Prijs zal ongeveer overeenkomen met de sanequi gok ik...
MaiNat
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-15 23:57
Cushcare van H en D ken ik niet, denk dat ik er in de kop van Noord-Holland ook niet aan kan komen. Klinkt trouwens wel als een goed voer
Laatst bijgewerkt door MaiNat op 16-03-15 00:05, in het totaal 1 keer bewerkt
kun je ook via internet bestellen hoor. www.rwdh.nl
ik woon er vlak bij, dus haal het altijd
Syrianda
Geplaatst: 16-03-15 00:03
Ik heb sanequi gevoerd. Ik was erg tevreden over het voer. Is ook te gebruiken als je paard minder hooi eet. Super voer en voor vragen kun je ook altijd mailen met de makers. Zij nemen de tijd je mail te beantwoorden. Ik gaf het aan mijn, helaas nu ingeslapen, cushing merrie.
Ik heb met haar gemaild en voorgelegd wat voor merrie ik heb. Zij gaf aan dat de sanequi senior daar prima bij paste. Mijn merrie at slechter en dit voer Kon je ook als slobber geven. Ook als vervanger van het hooi.