Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
speurneusc schreef:raar eigenlijk dat ze dat zeggen, want zowel mijn honden, paard als ik doen het er zeker beter op, wel in combinatie met omega 3 en 6 (zalmolie)
Perryx schreef:speurneusc schreef:raar eigenlijk dat ze dat zeggen, want zowel mijn honden, paard als ik doen het er zeker beter op, wel in combinatie met omega 3 en 6 (zalmolie)
Je doet het er beter op... waar op? we hebben het over verschillende dingen. Glucosamine, curcuma etc etc. Ben er al achter dat ik glucosamine niet ga halen.. misschien cucruma
quartel schreef:Gluco gaat niets voor je paard doen dus bespaar je het geld zou ik zeggen.
Gluco komt uiteindelijk wel in de botten terecht maar word door het bot niet opgenomen en dus voor gebruik weer afgevoerd door het lichaam.
Aldus volgens de professor in utrecht.
Ik heb me er ook jaren blauw aan betaald maar ga er nooit geen dubbeltje meer aan uit geven nu ik dit weet.
foscy schreef:Ik gebruik de glucosamine & MSM van horseflex, werkt echt super bij mijn artrose paard
quartel schreef:Gluco gaat niets voor je paard doen dus bespaar je het geld zou ik zeggen.
Gluco komt uiteindelijk wel in de botten terecht maar word door het bot niet opgenomen en dus voor gebruik weer afgevoerd door het lichaam.
Aldus volgens de professor in utrecht.
Ik heb me er ook jaren blauw aan betaald maar ga er nooit geen dubbeltje meer aan uit geven nu ik dit weet.