Iedereen kookt voor zichzelf en ik kook voor...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zonday

Iedereen kookt voor zichzelf en ik kook voor...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-14 11:03

Mijn paard :)

Net weer even aan de slag geweest met een salade en een cupcake voor mijn paardje :)

Ik dacht laat ik het eens op bokt zetten dan kunnen de anderen het ook eens proberen :)

Eerst ging ik aan de slag met de salade,

mijn paar vin komkommer appel en crackers heel erg lekker dus dat heb ik in kleine stukjes gedaan/ gesneden en toen ik een kommetje gedaan. Daarna een ''dressing'' erover gedaan :) Appelstroop.

En dan heb je een simpele salade voor je paard :)

Afbeelding

Als iemand het ook gaat maken zouden jullie via pb mij adn foto willen sturen? ben wel benieuwd hoe het is gegaan :)

Murthul

Re: Iedereen kookt voor zichzelf en ik kook voor...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 11:12

VT >> VS

Nessah

Re: Iedereen kookt voor zichzelf en ik kook voor...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 11:16

Haha, waarschijnlijk gaat Bokt weer als Bokt reageren, in de zin dat appelstroop etc slecht is en dat je het niet te vaak moet doen etc etc.

Maar ziet er lekker uit! Ik maak ook wel eens fruitsalades, dus allerlei soorten fruit door elkaar. Wanneer Velv jarig is bak ik wel eens een appeltaart voor de mensen op stal en krijgt zij het laatste stukje, vind ze ook erg lekker.

Uiteraard zijn dit dingen die je niet elke week geeft en ook niet elke maand maar een hele enkele keer.. Een paard van 600 kilo gaat heus niet "dood" van een thee lepeltje appelstroop per jaar of een stukje appeltaart :) Wij eten ook wel eens slecht ( mc Donalds ofzo) en je mag heus je paard ook wel eens af en toe verwennen met een lekkernij :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 11:19

Nessah schreef:
Haha, waarschijnlijk gaat Bokt weer als Bokt reageren, in de zin dat appelstroop etc slecht is en dat je het niet te vaak moet doen etc etc.

Maar ziet er lekker uit! Ik maak ook wel eens fruitsalades, dus allerlei soorten fruit door elkaar. Wanneer Velv jarig is bak ik wel eens een appeltaart voor de mensen op stal en krijgt zij het laatste stukje, vind ze ook erg lekker.

Uiteraard zijn dit dingen die je niet elke week geeft en ook niet elke maand maar een hele enkele keer.. Een paard van 600 kilo gaat heus niet "dood" van een thee lepeltje appelstroop per jaar of een stukje appeltaart :) Wij eten ook wel eens slecht ( mc Donalds ofzo) en je mag heus je paard ook wel eens af en toe verwennen met een lekkernij :)

Als ik zeg dat ik mijn konijnen wel eens wat lekkers geef, dan krijg ik op FB altijd de opmerking " maar zij weten niet hoe slecht het is". :')
Dat weet een kind van 4 toch ook niet als je hem meeneemt naar de MAC. _O-

Dus gewoon lekker voeren haha.