Ervaringen met het gebruik van Sensipharm?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

justme83

Ervaringen met het gebruik van Sensipharm?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-14 18:00

Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd naar ervaringen in het gebruik van artikelen van sensipharm. Specifiek naar de ervaringen in de Obesitas stop en Smooth Locomotion.
Hoe reageerde je paard erop? Of juist niet? Na hoeveel gebruik was er resultaat? Enz enz......

Ik hoor graag van jullie!

Aukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 15:20

Ik heb ervaring met de Smooth Locomotion en Feelings Control.
Vooral de Smooth Locomotion werkte super bij mijn paard. Eerst was ik nogal sceptisch, maar omdat ik er zoveel goede dingen over hoorde ben ik toch ermee begonnen. Mijn paard werd echt veel losser in zijn lijf.

justme83

Re: Ervaringen met het gebruik van Sensipharm?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 19:17

Ik ben vorige week begonnen met de obesitas stop en afgelopen week met de smooth locomotion..... ik ben benieuwd!! Hoop dat het gaat werken!

Amaranth7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 19:56

Ik ben ook begonnen met de smooth locomotion en ik moet zeggen dat ik wonderbaarlijk veel verschil merk. :)!

Op wat voor een dosis staan die van jullie? Die van mij staat nu nog op 6 (volledige) tabletten per dag, maar ga ik volgende week proberen af te bouwen naar 4 tabletten :). Ik ben een zeer tevreden gebruiker! :)

mag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 20:00

Met hoeveel tabletten van de smooth locomotion zijn jullie begonnen. Ik lees verschillende doseringen van 4 per dag tot 8 per dag.

Amaranth7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 20:04

Ik ben met 6 begonnen, er wordt geadviseerd om met een hoge dosis te beginnen (4 tot 8 dacht ik), omdat die van mij maar 1.60 is ben ik met 6 tabletten begonnen. Was erg sceptisch, maar merk nu na een week echt super resultaat! :) Paard is veel losser, echt super!

Op de site van sensipharm staat dit:
Citaat:
Gebruik

Paarden en Pony's: 1 tot 2 maal daags 1 tot 4 tabletten oraal, afhankelijk van gewicht en conditie. Bij chronische aandoeningen minimaal 1 maand gebruiken, en eventueel doorgaan met lagere onderhoudsdosering.

Voor een gemiddeld paard raden we aan te starten met 8 tabletjes per dag. Wanneer er duidelijk verbetering zichtbaar is dan kunt u per week 1 tabletje per dag minder geven. Sommige paarden hebben voldoende aan een kuur van 1 a 2 potten, terwijl andere het alleen goed blijven doen op een lagere onderhoudsdosering. Vooraf is dit helaas niet goed in te schatten.

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 12:36

Met jullie goedkeuring geef ik dit topic nog even een schopje! Ben namelijk wel erg benieuwd naar meer ervaringen met Smooth Locomotion.

beatje

Re: Ervaringen met het gebruik van Sensipharm?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 17:07

Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar ,hoe het op lange termijn is met deze paarden.

justme83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-15 07:30

Hoi hoi.....

Ik ben uiteindelijk gestopt.... de obesitas was niet aan te slepen en werd prijs/kwaliteit verhouding toch wel erg duur. Ik bestel nu al mijn producten op de paardendrogist en zodoende met smooth locomotion ook gestopt. Ik heb niet echt verschil gemerkt aan mijn paard, maar misschien dat ik het daarvoor te kort heb gebruikt?? Elk paard is natuurlijk anders en reageert anders.....

Groetjes!