kalmeringsmiddel voor paard met peesblessure?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
suffie
Berichten: 5712
Geregistreerd: 06-04-06

Re: kalmeringsmiddel voor paard met peesblessure?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:46

Ook ik ben begonnen met 10 min per dag, dat was dus in het begin de oprit op en neer. Later kwam er een stukje fietspad bij en zo gingen we langzaam de straat uit.

winno
Berichten: 48
Geregistreerd: 10-08-07

Re: kalmeringsmiddel voor paard met peesblessure?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 22:42

zyklene helpt ook heel goed!

Assiepassie
Berichten: 745
Geregistreerd: 05-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 14:31

rb_1990 schreef:
Joy is extreem sensibel. Zie er ook echt tegenop om er straks weer op te kruipen. Voor haar blessure heeft ze 7 weken bij Doreen proos in training gestaan en heb ik erg veel gelest bij haar. We konden eindelijk lekker rijden samen en dan gebeurd dit..


Wat ontzettend zuur voor jullie.
Veel wijsheid wb de keuze van rustgevend middel en de verdere revalidatie.

rb_1990

Berichten: 214
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: ergens in Nederland

Re: kalmeringsmiddel voor paard met peesblessure?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-13 18:17

Vanmiddag op de kliniek geweest. Het trailerladen was weer een feest, maar uiteindelijk met vijf man sterk paard in de trailer gekregen. De echo was erg positief. Ik mag gaan opbouwen en over ongeveer 6 weken moet ik er weer rustig op rond kunnen rijden. Morgen maar meteen een aantal spuiten kalmeringsmiddel halen. Op de terug weg van de kliniek rijd er nog even een bejaarden man tegen de trailer aan :s. En maar gewoon doorrijden. Gelukkig moest hij stoppen bij het stoplicht en kon ik zijn kenteken overnemen. Gelukkig is er aan de trailer niets te zien en aan mijn paard ook niet.