Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zoutenootjes schreef:Kohtje, het staat helemaal onderaan bij de link die Zammie hier heeft neergezet. Het heeft te maken met de manier waarop tegenwoordig het hooi wordt verpakt. Vroeger werd het in balen gedaan, met touwtjes er om. Het geeft me een dubbel gevoel, waarom er ineens plastic om de balen moest. Ja, de balen kunnen dan groter gemaakt en ze kunnen buiten blijven staan. Je hebt in een keer een grote hoeveelheid voer. Maar, ik vind het lelijk dat die dingen overal buiten staan, en niet meer op de hooizolders of in hooischuren. Het lijkt me dat er dan toch makkelijk weer vocht bij komt en dat het hooi niet meer kan 'ademen'. Je kunt ze in je eentje ook niet even verplaatsen zonder hulp van machines e.d. Al dat plastic dat als afval overblijft.
kohtje schreef:Dan heb je het stuk niet gelezen Mirandafuego. In het plastic kunnen de bacterieën door leven.
riannezweeds schreef:jongens ik wil jullie vragen discussie's achter wegen te laten, daar word niemand beter van jullie zelf ook niet. vind t n beetje banketstaaf als iemand een goeie raad geeft dat iemand anders die naar beneden probeerd te halen. is dit de manier hoe mensen met elkaar omgaan op bokt? vast niet zo bedoeld allemaal maar toch is het niet gezellig. ik ben blij met de mensen die iets hebben bijgedragen aan mijn kijk op het inenten.