Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
. Maris schreef:Hoeveel kg krachtvoer geef je per dag en welke soort magnesium heb je geprobeerd ( en hoeveel en hoe lang ) ?
LiVetime schreef:Bij ons op stal staat ook een dier dat zich vreselijk op kan fokken en moeilijk aan komt. Als je dit dier meer dan een kwart voerschep muesli geeft per dag dan explodeert ze de stal zo'n beetje uit. Heb je al eens geprobeerd wat het doet als je je paard even helemaal van het krachtvoer af houdt?
Edit; Heb je al eens suikervrije muesli overwogen? In muesli zitten over het algemeen meer suikers dan goed is voor een paard. En teveel suikers kan zich uiten in explosief gedrag.
Veulen84 schreef:De laatste maanden gaat het goed (klopt af). D'r voer is nu: Supplement met vitamine gemengd in 2kg slobber met kop soja-olie + 2x per dag 0,5kg voer met 2 scheppen lucerne. Ze krijgt rond de 10kg kuilgras + nog wilgentakken/riet om te knabbelen.
Als je me vraagt wat de truuk doet? Ik denk de vitamines, ze zijn totaal en daarna begon ik echt veel verschil te maken ( ik betaal 16 euro voor een pot en doe daar dan 60 dagen mee. )