Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

opisop_shop schreef:maar hoe en wanneer zou je dat ruwvoer dan willen bijgeven gezien het standpunt van je medestalgenoot?
wat je in elk geval zou kunnen doen is het hooi niet los voeren maar in een hooiruif/net zodat ze er langer over doen en misschien kan de staleigenaar het later op de avond geven bij een laatste ronde (rond 22.00 bijvoorbeeld) zodat je weer meer uur overbrugt?
Zelf zou ik inderdaad op zoek gaan naar een andere stal.
Of suggereren dat zij haar paard een graaskorf omdoet als ze bang is dat hij te dik wordt, maar dat gaat er bij haar vast niet in

fjordnina schreef:Op zich kun je je paard nu gewoon verhuizen, die opzegtermijn is bedoeld voor het financiële gedeelte. Als jij dus je maand betaald is er niets aan de hand.
Lanphis schreef:Kijk anders of er iemand in je omgeving is die een oogje in het zeil kan houden of alles oké gaat met je paardje als jij op vakantie bent. Daarna zou ik per 1 september de boel oppakken en verhuizen.
Vind wel dat je als pensionhouder/stalverhuurder beter je best mag doen als het aankomt op paarden houden. Maar dat terzijde.
fjordowner18 schreef:Lanphis schreef:Kijk anders of er iemand in je omgeving is die een oogje in het zeil kan houden of alles oké gaat met je paardje als jij op vakantie bent. Daarna zou ik per 1 september de boel oppakken en verhuizen.
Vind wel dat je als pensionhouder/stalverhuurder beter je best mag doen als het aankomt op paarden houden. Maar dat terzijde.
helaas woont er niemand in de buurt verder.
je mag van een stalverhuurder verwachten dat ondaks dat je weggaat ze goed voor het paard zorgt, het dier kan er immers niks aan doen, maar je hoort zulke nare dingen