als je een kilo per dag voert, 25 dagen als je een halve kilo per dag voert, 50 dagen
Noctua
Geplaatst: 07-06-13 20:53
Dat is geheel afhankelijk van hoe veel jij gaat voeren. Geef jij 2 volle scheppen per dag (wat ik persoonlijk niet zal doen) dan gaat het natuurlijk sneller dan wanneer je 2x een halfje doet.
moyra
Geplaatst: 07-06-13 20:54
Ik voerde mijn haflinger nog geen halve schep per dag. En ook nog een brok voor sobere rassen. Deed er enorm lang mee, tenminste als het niet verdween.
ligt aan de inhoud van de zak en hoeveel je voert.
musiqolog
Geplaatst: 07-06-13 21:12
xStephanie schreef:
Dat ligt er helemaal aan hoeveel je voert
Joh.
TS bedoelt natuurlijk: wat geef je een flinke pony te eten?
xStephanie
Geplaatst: 07-06-13 21:16
musiqolog schreef:
xStephanie schreef:
Dat ligt er helemaal aan hoeveel je voert
Joh.
TS bedoelt natuurlijk: wat geef je een flinke pony te eten?
Nou volgens mij vraagt TS hoe lang je met n zak biks doet voor een fjord of kleinere pony,een shet bijvoorbeeld. Ze vraagt niet hoeveel ze een pony moet voeren. Als TS dit wel bedoelt had ze de vraag beter moeten formuleren
Een aantal nutteloze reacties verwijderd. Dit is niet van toepassing op het topic. Graag ontopic, en als iets niet duidelijk is kan men ook een wedervraag richting TS stellen ipv te roepen dat je niet weet wat de bedoeling is van het topic.
Dan is je topic op een andere plek neer gezet, het staat nu bij Voeding en Supplementen
Shirley
Geplaatst: 08-06-13 14:59
Dat betekent dat je topic door een moderator verplaatst is naar een ander forum. Het staat nu bij Voeding en supplementen
Voorts hangt de hoeveelheid brokjes af van hetgeen de pony verder nog aan voer krijgt en wat voor werk hij of zij moet doen. Er is dus eigenlijk geen standaard-antwoord op je vraag
ik doe er heeeeel lang over, ik heb ook een koudbloedig paard en train zo'n 4x per week met hem (recreatief), en geef hem weinig, met voldoende gras en hooi is hij mooi op gewicht.
Wanneer ik intensiever rij of wanneer het gras geen voedingsstoffen meer heeft voer ik wat meer bij, anders niet.