heeft iemand ervaring met pavo condition biks? Ik heb de test gedaan op pavo en die zei; pavo nature`s best( muesli) en pavo condition. ik gebruik nu basicplus als biks, en ik gebruik wel al pavo nature`s best, als muesli. Ik heb een New Forest merrie, net 9jaar, en word recreatief bereden. veel buitenritten, dressuur springen, van alles. is pavo condition geschikt voor deze paarden? ik heb veel topics gezien over paarden die niet veel bereden worden of jonge paarden. veel zijn daar erg te vrede over maar is het wel geschikt voor mijn paard? ik wil het graag een keer proberen, maar wilde eerst jullie om mening vragen. wat vinden jullie en wat raden jullie mij aan?
Mijn ruin staat op dezelfde combinatie. In totaal krijgt hij een kilo per dag van deze mix, half om half. 'S avonds om 22.00 krijgt hij nog een kwart schepje care4life. Ik ben er heel tevreden over. Hij krijgt niet zo gek veel voer, maar ziet er super uit en wordt er niet druk oid van.
Ik heb in het verleden altijd Pavo condition gegeven, maar nu is één van mijn paarden er allergisch aan geworden. Voordien was ik er heel tevreden van.
claud1
Geplaatst: 29-05-13 13:35
Equiperna schreef:
Ik heb in het verleden altijd Pavo condition gegeven, maar nu is één van mijn paarden er allergisch aan geworden. Voordien was ik er heel tevreden van.
wat had hij dan als ik vragen mag??? die van ons krijgt het nml ook