voor en na foto's van myoplast

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

valentikkie

voor en na foto's van myoplast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-13 14:41

Hallo bokkers,

ik zit te twijfelen of ik me pony myoplast wil gaan geven.
Nu lees ik erg goede dingen hierover maar ik ben benieuwd of jullie hier ook beeldmateriaal van hebben

alvast bedankt

( mocht dit verkeerd staat mag het verplaatst worden)

Revanches

Re: voor en na foto's van myoplast

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 16:53

VSW-->VS

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 16:55

Myoplast is echt geen wondermiddel :n
Myoplast kan daarentegen wel ondersteuning bieden bij spieropbouw door gerichte training.
Als jij je pony niet gericht traint, zal myoplast ook geen effect hebben.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:03

Als myoplast werkt voor jouw paard moet het niet noodzakelijk zichtbaar zijn en al helemaal niet op een gewone foto...
ik heb het gevoerd na lang twijfelen en ik was er best tevreden over, niet dat mijn paard plots meer spieren kreeg, want ze stond best "mooi". Maar ze liep net iets soepeler door haar lichaam en recupereerde sneller na wedstrijd of een stevige les.

valentikkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-13 17:43

Mootje schreef:
Myoplast is echt geen wondermiddel :n
Myoplast kan daarentegen wel ondersteuning bieden bij spieropbouw door gerichte training.
Als jij je pony niet gericht traint, zal myoplast ook geen effect hebben.

dank je wel voor je antwoord! Tuurlijk snap ik dat je het er stopt en dat dat niet om wordt gezet in spieren.. maar het is een hulpmiddel.
ik train mijn pony ook echt wel erg gericht en wissels veel in de hals en het wordt steeds mooier alleen af en toe merk ik dat hij gewoon even dat laatste stuk niet kan doorbuigen. En vooral de achterkant ik rij al veel overganen, longeer al met de passoa en rij balkjes maar merk gewoon dat hij niet heel erg sterk van wordt... het is wel een 3,5 jarige dus ik dacht dat ik hem met een supplement dan kon helpen

valentikkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-13 17:46

petitparis schreef:
Als myoplast werkt voor jouw paard moet het niet noodzakelijk zichtbaar zijn en al helemaal niet op een gewone foto...
ik heb het gevoerd na lang twijfelen en ik was er best tevreden over, niet dat mijn paard plots meer spieren kreeg, want ze stond best "mooi". Maar ze liep net iets soepeler door haar lichaam en recupereerde sneller na wedstrijd of een stevige les.

dank je wel voor je antwoord! blijf je jouw paard het geven of ben je het langzaam af gaan bouwen?

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 09:56

Een 3,5jarige is nog een puppie. Die heeft vooral zijn energie en de tijd nodig om te groeien, eerst nog in de hoogte, en dan vanaf een jaar of zes in de breedte. Vooral met grote paarden moet je niet te snel en te veel willen. Myoplast is geen wondermiddel of doping. Mijn merrie, die wat stijvig was en lang tijd nodig had om los te worden, ging er van aan de dunne. Het had verder weinig tot geen effect. Duur spul.

Geduld en juiste training met vooral voldoende goede kwaliteit ruwvoer met geschikte soort krachtvoer als aanvulling is echt genoeg over het algemeen... En voor jezelf een flinke portie geduld.
Waarbij je moet bedenken dat bespiering ook een aanleg kwestie is, net als bij mensen.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 15:45

ik heb maar 1 pot gegeven, vond het best prijzig naast de andere supplementen, speciale voeding en DA behandeling. Maar ga het deze zomer wel terug geven tijden het wedstrijdseizoen.

Creatine heb ik vroeger ook gegeven en equimuscle forte van equipharma, maar daar heb ik nooit veel effect van gemerkt en dat was in verhouding nog prijziger...

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 15:48

Mijn paardje werdt er super mooi van maar die was wel iets ouder. Geef zo'n jong dier de tijd en goed voer.