Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pleiada schreef:Is dit dan in nederland verkrijgbaar?
Deaglán schreef:Het ziet er wel goed uit maar denk wel dat kosten voor 15 kg voor de meesten aan de hoge kant zijn. Voor mijzelf zou het niet interessant zijn omdat het dan maar op 1 plaats verkrijgbaar is en ik geen ruimte heb voor opslag (zonder de event. muizen op stal bij te voeren)
pleiada schreef:Hmm kootwijkerbroek is te doen voor mij![]()
Het voordeel is wel dat er geen luzerne inzit,ik heb hier een merrie waarvan ik denk dat ze er niet tegen kan wat zich uit in bultjes op haar hoofd..Ik geef nu care4life waar dus ook luzerne inzit,dus het zou misschien wel wat kunnen zijn voor haar..Wat ik ook wel mooi vind is dat voor er voor paarden die wat minder op gewicht te houden zijn ook een variant is,dus ik hou het hier even goed in de gaten
Ailill schreef:Ik ben bekend met het voer, in Ierland gebruiken we het sinds afgelopen zomer, waar normaal bij een voer-wijziging een deel van de paarden verbeterd, was er na dit voer bij alle paarden verbetering zichtbaar. Van energielevel tot aan glanzende vacht, en van zwakke/brokkelhoeven tot een vollere staart.
Mochten mensen meer weten, inbox staat open.
Ailill schreef:You're welcome
Ik weet hoe belangrijk juiste voeding is, heb met mijn eigen ogen gezien dat paarden baat hebben bij juiste voeding. En dan bedoel ik niet een minimaal verschil, maar echt resultaat. En blijvend.
Ailill schreef:Ik ben bekend met het voer, in Ierland gebruiken we het sinds afgelopen zomer, waar normaal bij een voer-wijziging een deel van de paarden verbeterd, was er na dit voer bij alle paarden verbetering zichtbaar. Van energielevel tot aan glanzende vacht, en van zwakke/brokkelhoeven tot een vollere staart.
Mochten mensen meer weten, inbox staat open.
Deaglán schreef:Is er dan ook al iets meer bekend over de prijzen?