Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nadita schreef:Mijn Hafje kreeg eerst ook Pavo Podo grow. Die had ook gruwelijke jeuk. Ben toen direct van de brok afgestapt naar de Podo Supply. Snel daarna was de jeuk over. Het zou imo wel van de brokken kunnen komen.
Matheno schreef:nadita schreef:Mijn Hafje kreeg eerst ook Pavo Podo grow. Die had ook gruwelijke jeuk. Ben toen direct van de brok afgestapt naar de Podo Supply. Snel daarna was de jeuk over. Het zou imo wel van de brokken kunnen komen.
Ok bedankt!
Pavo podo supply is een korrel toch en geen bix?
Waarmee gaf je dat in combinatie?
Matheno schreef:nadita schreef:Mijn Hafje kreeg eerst ook Pavo Podo grow. Die had ook gruwelijke jeuk. Ben toen direct van de brok afgestapt naar de Podo Supply. Snel daarna was de jeuk over. Het zou imo wel van de brokken kunnen komen.
Ok bedankt!
JoyCiej007 schreef:Matheno schreef:
Ok bedankt!
Wat is dan precies het verschil tussen 'korrel' en bix? zijn beiden brokken toch?
In principe zou de vorm waarin het krachtvoer gegoten is, niets uit moeten maken. Korrel, bix, brokken of muesli; brokken is gewoon samengeperst voer, terwijl muesli losser van structuur is. Muesli nodigt daarom vaak meer uit tot kauwen en langzamer eten.