Of hier een topic over is, helaas ik kan het niet vinden dus vraag ik het aan deskundige mensen die Cortaflex HA met hyaluronzuur gebruiken en wat jullie mening en ervaringen hierover zijn. bedankt voor jullie reacties
Djur
Geplaatst: 19-01-12 15:21
De versie Cortavet HA werkt beter dan de Cortaflex. De concentraties in de cortavet zijn hoger. Ik heb ze allebei geprobeerd en met de cortavet boekte ik het meeste resultaat. Deze is in prijs hoger, maar bestellen in de UK loont!
Ik heb de HA versie ook gebruikt voor mijn vorige merrie met artrose. Bestellen in de UK is veel goedkoper inderdaad, met verzendkosten erbij was ik 65 euro kwijt, tegen 90 euro bij de paardendrogist..
ik heb het destijds ook speciaal in de Engeland besteld omwille van de kostprijs. Ik had ook de HA versie. Ik gaf het toen preventief omdat ik de kniebanden van mijn paard had laten opspuiten en dacht dat het dan beter was iets te geven om de gewrichten soepel te houden... Dus ik weet niet of het werkte, net zoals bij biotine gingen de manen en staart er wel sneller van groeien