Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
N.a.v. een bloedonderzoek kwamen er waardes uit wat ze tekort had, en toen heb ik op advies van de DA gekozen voor deze supplementen. Een shet krijgt sowieso vaak meer teveel van iets binnen dan te weinig
Mijn shet van 25 is insulineresistent en krijgt hiervoor Pavo Vitamine E (hier zit ook Magnesium en Selenium in) en elke dag een half schepje Gold Mix (vitaminemix) over een appelmoesje en een handje bix en natuurlijk staat ze op hooi van 3 jaar terug waar niet veel fructaan en dergelijke inzit. Ze moet vanwege haar ziekte heel schraal gehouden worden en veel bewegen om de afvalstoffen kwijt te raken (hiervoor zogen deze supplementen ook voor).Elke dag geef ik haar gemiddeld een uur beweging, voornamelijk wandelen, lange lijnen en longeren. Soms wordt ze ook gereden onder zadel. Als ik wandel of lange lijn is dat vaak een rondje om van z'n 6/7 km in iets meer dan een uur, vaak gaat de terugweg aanzienlijk sneller
Tja het blijft een shet natuurlijk!