Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
onderzoek_ schreef:Vragen
1. Welk merkvoer krijgt jou paard of pony?
- Anders namelijk Equifirst.....
2. Vind je dat er op een stal de keuze moet zijn tussen sportbrok en basisbrok?
- Ja
3. Vind je dat een stal naast brok ook iets extra's aan moet bieden zoals: (meerdere antwoorden mogelijk)
- Muesli
- Wortels
Waar gaat jou keuze naar uit?
- Vlas
xxelviraxx schreef:1. Welk merkvoer krijgt jou paard of pony?
Persoonlijk vind ik ook dat je moet kijken naar het type paard en wat die nodig heeft. De een doet het goed op Pavo en de ander weer niet. Bij ons is het zo dat je zelf kan kiezen welk voer je paard krijgt en hoeveel en hoevaak hij dat krijgt.
RianneH schreef:Ben het met je eens TS, maar je moet wel weten wat je voert. In mijn ervaring wordt er gewoon gevoerd wat standaard is en de meeste mensen gaan daarin mee. Denk dat je je als pensionstal juist kan onderscheiden door je ook te richten op goed voeren, niet alleen het ruwvoer, maar ook met verstand mensen over het krachtvoer kan adviseren. En dat mensen niet direct zelf voer hoeven te gaan halen zodra ze iets anders willen. Veel merken hebben een hele hoop verschillende types voer, daarvoor hoef je neit eens perse op een ander merk over te stappen.
Mijn ervaring is dat vooral op een grote pensiostal (70 boxen) krachtvoer altijd een lastig punt blijft..