Ervaringen spiersupplement Prequine Zanabol?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pollux
Berichten: 667
Geregistreerd: 13-10-06

Ervaringen spiersupplement Prequine Zanabol?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 23:31

Mijn merrie heeft behoorlijk wat spiermassa verloren. Zij heeft eerst sinds januari vier maanden alleen gestapt vanwege spierproblemen (verhoogde spierwaarden). In april rustig aan opnieuw begonnen met opbouwen. Ze was toen behoorlijk mager geworden en dit was niet alleen door de verminderde spiermassa. Gelukkig kon ze weer lekker op de wei en trok ze mooi bij. Het rijden ging echter niet altijd goed en ik besloot na een aantal fikse bokpartijen haar in juli medisch door de mangel te halen bij Van Muiswinkel. Hij constateerde een milde vorm van KS tussen twee wervels en ik moest haar weer een maand de wei op gooien. Daarna kon ik met de hulp van een fysio weer rustig aan de gang met longeren. Dit doe ik nu sinds een maand en het gaat goed. De fysio (Tunna Morrien) vond het rugprobleem niet het grootste euvel en constateerde dat ze meer last had van haar hals. Tandarts is op haar aanraden geweest en ook daar zaten nog een aantal kleine probleempjes. Langzamerhand zijn we alles beetje bij beetje aan het oplossen en behandelen en de verwachting is dat ik over twee maanden weer kan gaan rijden. Ook heb ik een ander zadel en heb nu een WOW zadel voor haar. Tot zover de (lange :o ) inleiding, nu mijn vraag: ik zou graag willen dat mijn merrie meer spiermassa opgebouwd heeft voordat ik er op ga zitten. Heeft iemand ervaring met het spiersupplement Prequine Zanabol? Stalgenoten van mij gebruiken het en vinden het resultaat verbluffend en ook ik zag dat het zeker effect heeft. Nu weet ik dat je flink moet trainen tijdens het gebruik van zo'n supplement voor optimaal effect. Heeft het zin om dit te gebruiken als ik alleen nog mag longeren? Overigens longeer ik bijgezet met dubbele longe. Is het mogelijk dat een paard er veel heter van wordt, want dat wil ik voorkomen? Ik geef momenteel magnesium bij om haar spieren zacht te houden. Kan je dit door blijven geven naast zo'n supplement? Veel vragen en een lang verhaal, maar ik hoop dat iemand ervaring heeft. Bedankt alvast.

Pollux
Berichten: 667
Geregistreerd: 13-10-06

Re: Ervaringen spiersupplement Prequine Zanabol?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-10 11:07

Is er niemand die dit supplement kent? Kan iemand mij vertellen wat de ervaringen zijn met een ander supplement? Bv Spiersupport van de groene os, of Myoplast? Werkt dit ook als je alleen maar mag longeren (wel bijgezet)?

_Margarita_

Berichten: 2333
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Opperdoes

Re: Ervaringen spiersupplement Prequine Zanabol?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 17:54

Ik voer sinds een aantal dagen op advies van de dierenarts EQUISTRO TRIFORCE. Of het werkt is nog maar afwachten. Ik zit nog in de fase van stappen en over een week bloed controle.

senna21

Berichten: 11859
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 17:59

Als je de training goed opbouwt, komen de spieren echt weer terug.
Zeker als je zegt dat ze spierproblemen had (verhoogde spierwaarde) zou ik niet zomaar wat gaan uitproberen.
Als je iets doet, doe het dan in overleg met je DA. Maar 'gewoon gaan trainen' lijkt me een stuk gezonder. Opgeblazen spieren zijn geen krachtige spieren (bodybuilders zijn ook niet sterk), spier-kracht ontstaat door training.
Succes

Pollux
Berichten: 667
Geregistreerd: 13-10-06

Re: Ervaringen spiersupplement Prequine Zanabol?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-10 23:52

Ik heb besloten om voorlopig helemaal op eigen krachten haar spieren weer op te bouwen. Hopelijk is ze tegen de tijd dat ik er op mag door het longeren weer sterk genoeg geworden. Ik zie het niet meer, maar een stalgenoot vond haar al weer wat ronder geworden, dus het gaat de goede kant op.