Equiral Stud uit de handel?!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Navanja

Equiral Stud uit de handel?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 17:01

Halloo Allemaal :D

Ik voer mijn pony al ja-ren Equiral Stud, en nu vertelde ze mij bij het plaatselijke tuincentrum ineens: "mevrouw, equiral heeft de Stud uit de handel gehaald". Dat zal waarschijnlijk wel zijn omdat te weinig mensen het voeren..

Maaar! wat nu!, Zijn er mensen die hier nu ook tegen aan lopen, of goede ervaring hebben met andere brok van Equiral. Jolanda ging er harstikke goed op, ben nu even tijdelijk overgegaan op de meusli van Equiral, maar mevrouw vreet meteen haar stal op.

(#ja ze is een beeetje een verwend prinsesje, maar ach.. :Y) )

Ik ben benieuwd!

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 19:16

Ik heb gisteren nog 2 zakken Equiral gekocht, Stud, maar naar mijn weten gaat dit niet uit de handel hoor. Misschien stoppen ze er bij jullie mee omdat het niet goed loopt.... Kijk anders eens op de site, equiral.nl, hoewel ik het idee heb dat ie niet bijgehouden word. Equiral komt wel uit de stal van Pavo dus de overgang is niet heel erg groot.

tamary

Re: Equiral Stud uit de handel?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 20:37

Lijkt me niet dat equiral een basisvoer uit het assortiment haalt. Dan zou het hele merk failliet moeten zijn.
Heb dus het vermoeden dat je leverancier er mee stopt.
Informeer anders even direct bij equiral hoe en wat.

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 22:42

Ja ik had al zo'n vaag vermoeden dat het verhaal van de Ranzijn niet helemaal klopte.. (ze hebben dit echt tegen mij gezegt!) Bedankt voor de tips in ieder geval!

HappyAppy schreef:
Equiral komt wel uit de stal van Pavo dus de overgang is niet heel erg groot.

Hoe bedoel je dat precies?

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:00

ik voer zelf ook de stud,maar hier ligt het nog gewoon in de winkel.
je tuincentrum kan het voer ook voor je bestellen hoor,even overleggen of ze dat voor je willen doen.

bij ons word er geen structuurmuesli gevoerd en dus verkoopt de winkel dat niet,maar ik kan het wel bij ze bestellen en dat komt het wel

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 13:08

@ellepel, Ja dat had ik ook gevraagd.. Maar toen kwamen ze met dit verhaal aanzetten. Haal al jaren m'n stud daar.. Dus ik zei, nou dan wil ik hem bestellen. Maar dat kon dus niet want "equiral heeft het uit het assortiment gehaald".

Ben nu al even aan het kijken of ze het misschien ergens anders verkopen.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:10

als je even geduld hebt.ik heb het telefoonnummer hier en ik bel ze op en vraag hoe het zit

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:16

het word niet uit de handel gehaald hoor.
dat is dus onzin.

klopt trouwens dat equiral onderdeel van pavo is.
ik bel naar equiral en ze nemen op met pavo, bedrijf heet stimulan, en ze hebben pavo, equiral, en nog iets wat ik vergeten ben.
dus het is niet zo dat pavo en equiral hetzelfde voer zijn,ze zijn alleen van hetzelfde bedrijf

dus we zijn helemaal op de hoogte.
navanja, vraag dan idd aan je tuincentrum hoe ze bij die onzin komen en of ze er geen zin meer in hebben om het voor je te bestellen?

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 13:19

Wat tof van je :D Dankjewel. Ja wat een onzin verhaal zeg, ik ga gelijk bellen. Bedankt voor je info!

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:25

zij hadden het ook al op internet gelezen zeiden ze...volgens mij zitten ze daar te bokken hahaha :P
maar er gaat inderdaad een gerucht rond dat er voer uit de handel gaat en zelfs dat equiral failliet zou zijn..da's dus niet waar.

geen dank hoor,ik wilde het zelf ook raag weten hoe het nou zit :D

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:35

ik voer al een paar maanden de equiral Qi, heb niks gehoord van dat ze failliet zouden zijn. Equiral komt inderdaad van dezelfde fabriek als Pavo.

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 13:35

Haha wat een giller :D

Nou ik heb ranzijn gebeld, maar dat gaat via een groothandel en die besteld het niet meer dus dat is onmogelijk om te bestellen.

Net even een ander mannetje gebeld uit limmen en die had het gewoon liggen, dus dat ga ik nu even ophalen !

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:04

eind goed,al goed! :D

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 17:12

Navanja schreef:
Ja ik had al zo'n vaag vermoeden dat het verhaal van de Ranzijn niet helemaal klopte.. (ze hebben dit echt tegen mij gezegt!) Bedankt voor de tips in ieder geval!

HappyAppy schreef:
Equiral komt wel uit de stal van Pavo dus de overgang is niet heel erg groot.

Hoe bedoel je dat precies?

Dat als je echt niet meer aan Equiral zou kunnen komen en je een ander voer moest gaan aanschaffen dat Pavo daar het beste op aansluit. Is van zelfde fabrikant ;) . Maar je probleem is opgelost zo te zien. Eind goed, al goed.