Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
caspara schreef:Weet niet of dit onderwerp hier goed staat...
Voor mijn paardje en voor mezelf wordt door de dierenartsen van Den Hoek (Laarakker) ZR Complex aangeraden. Dit zou verhelderend werken voor het zelfbeeld van paarden die erg 'zoekend' zijn en bijvoorbeeld in de puberteit zitten. Ik word aangeraden om het als eigenaar dan ook te nemen.
Ik wil het wel proberen maar ik kan er erg weinig informatie over vinden. Heeft iemand hier ervaringen mee?
caspara schreef:Ik heb het er inderdaad nogal 1-dimensionaal neergezet omdat ik effe geen zin had om het hele verhaal op te schrijven. En omdat ik geen zin heb in de zoveelste discussie over de zin en onzin van Laarakker.
Mijn paard is al langere tijd in behandeling bij Laarakker en ik heb er hele goede ervaringen mee. Verder pak ik het natuurlijk 'van alle kanten aan', met goede instructie, goede voeding enzovoorts.
Ik ben nu echter heel specifiek op zoek naar iemand die ervaring heeft met ZR Complex omdat je er weinig informatie over vindt verder. Misschien waart er toch zo iemand rond op bokt...