Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). Dit bevalt erg goed, mijn paard haalt er de nodige energie uit en heeft geen last van de eiwit-bultjes die hij van 'normaal' brok krijgt, ook kauwt hij er een stuk beter op. De kwaliteit is altijd erg fijn, en het ruikt ook lekker. Mijn paard mag het erg graag, die begint al te hinniken als hij me van ver ziet aankomen met z'n portie, zonder voer doet hij dat toch echt niet 
, volgens de folder is dat erg weinig (die zegt 1/2 kg per 100 kg per dag, het gaat om een forse KWPNer van 1m72) maar er werd mij aangeraden om voorzichtig te beginnen en op deze hoeveelheid gaat het prima. Volgens de labels zit er in de Energy lijn geen ethoxyquine maar BHT.
Caeruleus schreef:BHT zit ook in ons eten, nou zit daar wel meer schadelijke troep in maar als het niet teveel is kan het geen kwaad. Wat ik bedoelde is dat er dus geen ethoxyquine in zit, dat is weer wat anders (BHT info).
Hoeveel BHT er in zit kan ik nu niet controleren, ik heb thuis geen zak staan en volgens mij staat het niet op de site.