Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Bij een pensionstal in de leer vind ik wel erg appart... Bij veel pensionstallen weten ze ook weinig op voer gebied 
kazary schreef:En met een voedingschema kun je ineens je eigen paard goed houden? Dat mensen eerst eens leren op een pensionstal en daar mee helpen en dan pas in eigen beheer gaan voeren. Je kunt namelijk nooit via internet advies geven, nooit.Wij zien de wei niet, wij zien het aantal gras niet en belangrijkste wij zien de pony niet.
Nogmaals, het gaat niet alleen over haar, toevallig wel in haar topic. Maar er komen niet voor niets sites om de onkunde van paardeneigenaren tegen te gaan. En dat is niet omdat het zo weinig voor komt.
En er is niets ergs aan mensen er eens op te wijzen dat het verstandig is je dingen van af te vragen voordat je een dier koopt.
Want ik bedenk me dan, wat is de volgende vraag? Mijn paard staat met de voorbenen naar voren, wat nu?
het is niet kort door de bocht, maar heel realistisch, maar dat kan wel eens hard aan komen. Dat klopt.

madamX schreef:Ik geef toe, helaas zijn die er, veel te veel.
En hoe moet je dan als "leek" weten dat je bij de goede aanklopt. De meeste pensionstallen voeren gewoon klakkeloos wat de mensen willen... 
Rianneke schreef:De meeste pensionstallen voeren gewoon klakkeloos wat de mensen willen...