ik weet niet of het wortel seizoen al weer bijna is afgelopen maar ik was even nieuwschierig voerde jullie je paard of pony ook wortels? en hoe duur was een grote zak bij jullie in de buurt? bij ons was het echt vet goedkoop! 3,10 voor een zak enzo ....
wij hebben gewoon het hele jaar door wortels hoor! ik werk op een groente spoel en verwerkingsbedrijf en daar draaien we het hele jaar door wortels. In de zomer zijn ze wel minder lang houdbaar.
PBA_
Geplaatst: 11-03-09 22:22
ik betaal 1,25 voor een zak wortels en wordt nog gebracht ook bij mij thuis. Kunnen 2 paarden een week van eten. Tot mei blijven ze nog bezorgen ongeveer ligt aan het weer.
en een paar meter verderop bij de volgende boer kosten ze 3,50 de zakken zijn even groot dus ook 20 kilo maar mijn paard krijgt diaree ervan dus die krijgt geen wortels
Ik heb mazzel, ik heb bij een wortelspoel bedrijf gewerkt en me zusje werkt er nog steeds, dus ik kan onbeperkt zoveel wortels halen als ik wil en gratis
20 kilo voor 1,70 gewoon goede kwaliteid en een cubskist (geen idee hoeveel kilo) 7 euro(wortel konten) en 10 euro voor hele wortels... goedkoop dus hier
Mistiquee
Geplaatst: 12-03-09 14:16
Ik betaal 1,95 voor 10 kilo. Ze zijn er wel heel het jaar door maar als het warm weer is, zijn ze na drie dagen al prut
wij hebben gewoon het hele jaar door wortels hoor! ik werk op een groente spoel en verwerkingsbedrijf en daar draaien we het hele jaar door wortels. In de zomer zijn ze wel minder lang houdbaar.