Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikenindi schreef:wilgentakken splinteren ook niet. bijkomend voordeel
wat ik mij dan weer afvraag: hoe voeren mensen het op stal? mijn paard knaagt er aan, maar vervolgens mest ze er op en raakt niet meer aan
Quir schreef:Wij voeren Verle ook wel eens wilgentakken in haar stal, een grote bos takken aan elkaar knopen met strotouwtjes en die vastknopen aan de spijlen. Dag er op zijn ze bijna altijd allemaal op, soms liggen er nog grote dikke takken en daar knaagt ze ook lekker op.![]()
Fruitbomen vinden ze ook erg lekker! En ze kunnen er lang mee bezig zijn.
ikenindi schreef:Quir schreef:Wij voeren Verle ook wel eens wilgentakken in haar stal, een grote bos takken aan elkaar knopen met strotouwtjes en die vastknopen aan de spijlen. Dag er op zijn ze bijna altijd allemaal op, soms liggen er nog grote dikke takken en daar knaagt ze ook lekker op.![]()
Fruitbomen vinden ze ook erg lekker! En ze kunnen er lang mee bezig zijn.
heb je een foto?
Quir schreef:Ehm nee zo niet. Maar is alle takken aan 1 kant vrij maken van kleine takjes, ongeveer 20cm. Die allemaal gelijk pakken en daar strak een (stro)touwtje omheen doen. Dan de takken net onder het touwtje en het touwtje strak vast knopen aan de spijlen van stal.
ikenindi schreef:Quir schreef:Ehm nee zo niet. Maar is alle takken aan 1 kant vrij maken van kleine takjes, ongeveer 20cm. Die allemaal gelijk pakken en daar strak een (stro)touwtje omheen doen. Dan de takken net onder het touwtje en het touwtje strak vast knopen aan de spijlen van stal.
maar dan vallen ze toch gelijk naar beneden? zeker als t paard er aan trekt?