Of voeren jullie muesli en biks door elkaar?
Hoeveel voeren jullie dan? (zet er ook even bij war voor paardje je hebt
) Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
) claud31 schreef:Wij voeren alleen Marstall muesli,we hebben 2 pony's.De pony's lopen gemiddeld 4 tot 5 x per week,en regelmatig concours.Biks geven wij helemaal niet.
De reden dat wij muesli voeren is dat er alles in zit wat ze nodig hebben,ik heb de voedingsdeskundige van Marstall hier aan huis gehad,en die heeft het me keurig uitgelegd en ben sinds 2 jaar helemaal over op Marstall.
De muesli's zorgen voor een optimale darmflora,zodat alles goed opgenomen en gebruikt wordt door het paard.Er zijn een heleboel verschillende muesli's,wij gebruiken op advies de Corn en de Islander.
Het is jammer dat ik niet weet hoe ik foto's erop krijg,dan kun je het verschil zien met hoe wij onze pony kregen,en hoe hij eruit zag na een poosje Marstall voeren.
Dan de link tussen [img] kopieren en hierheen plakken.
Af en toe krijgt ze ook een handje biks, goed voor de afwisseling. En heel soms krijgt ze ook een handje haver, en dat vindt ze verschrikkelijk apart.
Dat heeft ze namelijk nog nooit gehad, maar ze vindt het heerlijk. Verder gaan we vaak op concours en trainen we 4 keer in de week, maar ze heeft genoeg pit.