Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Mar_84 schreef:Ik weet niet of het hier goed staat anders sorry.
Mijn paard is vorig jaar met nieuwjaar helemaal doorgedraaid met het vuurwerk.Ik heb hem pas anderhalf jaar dus het was voor mij ook maar afwachten hoe hij zou gaan reageren.Gezien zijn achtergrond (ex politiepaard) had ik gehoopt dat hij gewoon rustig zou zijn ,net als mijn andere paard.Niets is minder waar want hij stond zich vreselijk op te fokken en werd helemaal gek.Hij staat gelukkig aan huis dus kon ik hem goed in de gaten houden.Ik wil dit jaar een supplement gaan gebruiken om hem proberen rustig te houden.Met welk product hebben jullie een goede ervaring??
MarcR schreef:Leer hem te wennen aan vuurwerk.
Mar_84 schreef:@ downhill:daar heb je idd gelijk in.Zou het dan misschien een idee zijn om hem een mutsje op te doen??
Ik weet niet of hij er aan zal wennen, het lijkt mij erop dat hij getraumatiseerd is.Hij is soms om het minste geringste helemaal opgefokt en angstig.

laura1986 schreef:De radio aanzetten op stal wil ook nog wel eens helpen heb ik gehoord. Kan iig geen kwaad.

KiWiKo schreef:zelfde laken een pak toch![]()
![]()
![]()
soort van paracetamol en die roze knikkers