Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Citaat:in plaats daarvan veel ruwvoer
Myour schreef:Ik heb 'm gisteren nog ontwormd, maar niet echt netjes. De laatste keer was in juli. Ben er maar gewoon eerlijk over, zo lang wachten was zeker niet slim van me.
@ listiglistje: zit daar melasse in? Op de Subli site staat er alleen bij de Subli Zonder en de lucerne bij dat er geen melasse in zit..
(ja het kan)Myour schreef:Ik heb 'm gisteren nog ontwormd, maar niet echt netjes. De laatste keer was in juli. Ben er maar gewoon eerlijk over, zo lang wachten was zeker niet slim van me.
@ listiglistje: zit daar melasse in? Op de Subli site staat er alleen bij de Subli Zonder en de lucerne bij dat er geen melasse in zit..
Myour schreef:@ listiglistje: schrale conditie heeft ie zeker niet, hij kan rennen tot ie een ons weegt en dan nog haalt ie rustig adem. Ik ga denk ik dan toch maar eerst de senior priores proberen, samen met een berg ruwvoer en een kilo grasbrok. Heel erg bedankt voor de tip!