Hoi, Ik heb na lang twijfelen toch maar een vitaminespuit voor mijn niet zo erg fitte minishet gehaalt. Nu mag hij daar de helft van staat er op de verpakking. Mijn vraag is of je de andere helft gewoon kan bewaren. zo jah: moet ik hem dan in de koelkast leggen? en hoelang kan ik hem dan bewaren? De vitaminespuit is van rapide: Rappo Vitaject.
er staat niet op: na opening beperkt houdbaar? als dat er niet op staat kun je hem na gebruik gewoon bewaren dacht ik tot de uiterste houdbaarheidsdatum die er op staat. de bewaartemperatuur staat er dacht ik ook wel op
er staat niks op over na de opening eigenlijk. alleen de uiterste houdbaarheidsdatum. kwa temperatuur staat er koel en droog bewaren. verder niks eigenlijk..
ik denk dat als je het niet meer zou kunnen gebruiken na opening dit er wel op zou staan/ op diverse andere producten staat dat er dan namelijk wel bij. dus zou je het dan het beste na opening in de koelkast bewaren tot je het weer gaat gebruiken. beterschap met je minishet
bedankt! nu zit ik eventjes over de dosering.. ik lees zoveel verschillende dingen hier op bokt. wat raden jullie mij aan!? het is een minishet van ongeveer 75 cm. hij is niet helemaal zoals ie normaal is, vrolijk en vol energie, en nu dus niet vrolijk en totaal geen energie. Ik heb dus een vitaminespuit van rapide. er staat als dosering bij: paard 30 ml en pony 15 ml en veulen 5 ml nu las ik verder hier op bokt dat je het ook over verschillende dagen kan geven. maar ik heb nu echt geen idee meer wat ik hem moet geven en of ik het nou in 1x of over verschillende dagen moet doen. zou iemand mij precies kunnen vertellen wat ik het beste kan doen? alvast heel erg bedankt.
Omdat 'ie zo klein is zou ik 'm 10 ml geven en dan kijken hoe het gaat. Mocht het niks doen, zou ik 'm over een paar dagen nog 5 ml geven. De spuit trouwens niet in de koelkast bewaren! Er staat op 'koel en droog bewaren'. Een koelkast is altijd wat vochtig.
ohw dat heb ik dan verkeerd gezegd,koel en donker is bij mij altijd de koelkast.
de kelder is misschien nog net zo goed?!
ik denk dat ik het dier gewoon de 10 ml had gegeven en na 2 weken nog eens een keertje? dit is wel het handigst.! of hij moet erg goed opknappen bij de 1ste x dan zal ik hem niet persee na 2 weken geven!