Voer van Bio-ron

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Guess1

Voer van Bio-ron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 08:53

Wie heeft er ervaring met leverancier www.bioron.nl en wat voor resultaten heb je ermee geboekt?

Alvast bedankt!

Pellie

Re: Voer van Bio-ron

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 19:01

ik heb eens een zak brok gekocht, en ursonne kruiden. maar het werd wat prijzig om iedere keer zo'n grote zak brok te laten versturen, dus dat was eenmalig. er zijn hier in het noorden geen andere afhaal adressen helaas.

qua brok kan ik er niet goed over oordelen. ursonnekruiden bevielen goed, zo ook de bokashi pro biotica en veendrenkstof.

deze supplementen geef ik aan één van mijn paarden voor zijn stofwisselingsproblemen.

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 19:03

Ik geef sinds vrijdag brok, spelt, granen en ursonne. Over het resultaat kan ik dus nog weinig zeggen.

madamX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 06:44

Super commercieel bedrijf wat bepaalde kruiden 10 X duurder verkoopt dan elders.

xlaurax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 12:16

@ madam X waar bazeer jij je mening op?
Heb je ervaring met Bio-ron omdat je zegt dat het een zeer commercieel bedrijf is?

madamX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 07:37

xlaurax schreef:
@ madam X waar bazeer jij je mening op?
Heb je ervaring met Bio-ron omdat je zegt dat het een zeer commercieel bedrijf is?

Ja.
Het ene na het andere product wordt 'aangeraden', wat helemaal niet nodig is. Verhaal over bodemleven zoals mij werd voorgelegd klopte van geen kanten, dus nog een hoop gebakken lucht erbij ook.

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 10:15

Ik heb ooit eens 1 zak voer gekocht, eigenlijk aan laten smeren door mijn voerleverancier, waar ik achteraf spijt van had er zat geen eens een etiket op wat er in het voer zat hoeveel procent suikers en noem maar op.