Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
aerdenhout1 schreef:Jou paardje krijgt dus geen krachtvoer? Een 2 jarige is nog volop aan het groeien en moet al zijn botten dus nog opbouwen. Gras en hooi zit niet voldoende in om een paard goed te laten opgroeien, tenminste niet in deze tijd van het jaar.In het land ( gras dus) zal in deze tijd van het jaar ook niet voldoende voeding te vinden zijn.Zodirekt in het voorjaar als het nieuwe gras weer begint te groeien heb je een heel ander verhaal.
De foenegriek begrijp ik al helemaal niet...heeft je paard een luchtwegprobleem dan? Dat is n.l een hoest middeltje. Knoflook zit ook niets in en de meeste paarden eten dat ook niet echt graag. Bijvoeren dus, zou ik zeggen en iemand erbij vragen die ervaring heeft.
een beetje op afstand te houden,zelf vind ze dat onwijs lekker.femke27 schreef:Paarden in de groei kunnen rare vormen aannemen hoor. Alles groeit afzonderlijk van elkaar lijkt het wel. Denk dat je je dus geen zorgen hoeft te maken, dit hoort er allemaal bij. Zolang ze energiek is hoef je je er geen zorgen over te maken.
tygerbom schreef:mijn dierenarts heeft gezegt dat ik geen krachtvoer bij hoef te voeren

MSQuincyTE schreef:tygerbom schreef:mijn dierenarts heeft gezegt dat ik geen krachtvoer bij hoef te voeren
Zo'n paard moet juist wel krachvoer krijgen, ook al is het maar een halve kilo of zo perdag