Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
, maar daar koop ik het niet voor tenslotte 
DubbelDun schreef:@Anika: ik voer geplette witte haver omdat dit beter door de maag verwerkt kan worden. Jammer voor de vogels, maar daar koop ik het niet voor tenslotte
Ik haal de haver bij de Welkoop/Coöp in Wekerom/Lunteren, die vind ik er net iets beter uitzien als die ik laatst van een 'paardenmerk' had.
@ElCid: welk supplement geef jij ??
en wij ook ( ca. 23,- per 10 kg). Wij voeren ongeplette granen en wat ik in de mest terugvind zijn hoofdzakelijk wat schilletjes, nauwelijks de moeite waard. ElCid schreef:Mijn ouwe besje haar ' binnenwerk' werkt niet optimaal meer en hiermee gaat het net wat beterWij voeren ongeplette granen en wat ik in de mest terugvind zijn hoofdzakelijk wat schilletjes, nauwelijks de moeite waard.

DubbelDun schreef:Ik betaal voor de Pavo-Vital 34,10 per 20 kg.

anika schreef:Elcid@ hoe doe je dat met drachtige merrie's? En merrie met veulen aan de voet?
DubbelDun schreef:Je hebt ook supplementen speciaal voor drachtige/lactyerende merries en veulens.
In de standaard merrie/veulenbrok zit als grootste verschil eigenlijk alleen een heleboel Vitamine A meer.