Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

dorientjuh schreef:Ja, dat miste ik inderdaad ook al. Ik las wel op een endurance site dat lechitine ervoor zorgt dat het paard meer vet kan omzetten naar energie, dus dat klonk wel positief. Daar stond niets over nadelen van lechtine.

ellepel schreef:slim agnes!!!![]()
maar in principe kun je elk volledig supplement geven naast hooi ,dus zonder krachtvoer.
alleen de samenstelling verschilt nogal es van soort tot soort

ikenindi schreef:...klein beetje brok voeren. dat is ook de enige reden waarom indi brok krijgt. om al die poeders doorheen te doen! want in de brok zelf zit weinig wat echt van waarde is vind ik...
dorientjuh schreef:Ik ben gisteren op internet bij dit paardenvoer, of eigenlijk supplement terecht gekomen. Het klinkt goed en doordacht, heeft iemand hier ervaringen mee? Het lijkt duur maar het is voor een paard van boven de 500 kilo even duur als wanneer een paard 3 kilo basisbrok per dag krijgt. Hier de link:
http://www.witsenburg.info/index.php?id=92
Zoals ik het opmaak uit de tekst, hoef je naast dit supplement bij het voeren van onbeperkt hooi en een mineralen liksteen in principe niets bij te voeren.
Heeft iemand ervaringen hiermee?