Pavo Musclebuild wie heeft er ervaring mee ?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Favodres

Pavo Musclebuild wie heeft er ervaring mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-08 20:34

Hallo,

Ik heb een vraag over pavo musclebuild. Mijn paard zit niet zo heel erg goed in de bespiering. Nou vroeg ik me af of pavo musclebuild ook handig was als een steuntje bij het trainen. Wie heeft er ervaring mee ? Is het goed spul of is het geld weg gooien ? En als je ermee bent begonnen moet je het dan blijvend voeren ?

Groetjes

MISTRAL94

Re: Pavo Musclebuild wie heeft er ervaring mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 20:59

Het heeft effect wanneer je dit gebruikt in combinatie met training.
Het is geen wondermiddel dat je spieropbouw krijgt zonder training. Gebruik ook de zoekfunctie eens er zijn meerdere topics over geweest!

Favodres

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-08 21:00

Dus je moet een intensieve training hebben en dan zie je het effect wel ? Maar moet je dan doorgaan met het voeren van pavo musclebuild ?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 21:04

Je moet niet denken dat je het kunt voeren en dat de spieren er aanvliegen dat gebeurd gewoon niet, je moet blijven trainen en daarbij het supplement gebruiken. Ik heb het een tijdje gevoerd maar toen ik door omstandigheden minder gereden heb waren de spieren snel verdwenen. Of je het blijvend moet voeren durf ik geen antwoord op te geven, ik voer het iig niet meer bij. Ik denk dat je beter eerst kunt proberen of je door goede training spieropbouw kunt krijgen.

Favodres

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-08 21:17

Oke bedankt voor de informatie Lachen

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 18:42

mijn oude merrie had dit ook extra nodig ivm opslot slaande knie. Waarvoor de spieren sterker en meer moesten worden. Ik heb dit ook gevoerd. Ik vond het super werken!! Ze mocht alleen rechtuit rennen, dus los in het paddok.. En werkte prima!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 11:18

Heb je de zoekfunctie al gebruikt? Er zijn al eerder topics over dit product en aanverwanten gestart..