Jaren terug vond ik dit allemaal maar onkruid. Nu zie ik gratis supplementen en ruwvoer.
Bosaardbei
Zevenblad
Kleefkruid
Brandnetel
Paarse dovenetel
Meerdere soorten Berk
Els
Populier
Ik kan elke avond wel snoeien.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Niello schreef:Gister had mijn paard serieuze koliek. Is een paard met een erg gevoelige maag, maar geen koliek verleden. Zag vandaag dat hij in zijn wei aan de boswilg gesnoept had. Dacht eigenlijk dat wilg niet giftig was voor paarden of geldt dat niet voor gevoelige paarden?
Niello schreef:Gister had mijn paard serieuze koliek. Is een paard met een erg gevoelige maag, maar geen koliek verleden. Zag vandaag dat hij in zijn wei aan de boswilg gesnoept had. Dacht eigenlijk dat wilg niet giftig was voor paarden of geldt dat niet voor gevoelige paarden?
vur schreef:Niello schreef:Gister had mijn paard serieuze koliek. Is een paard met een erg gevoelige maag, maar geen koliek verleden. Zag vandaag dat hij in zijn wei aan de boswilg gesnoept had. Dacht eigenlijk dat wilg niet giftig was voor paarden of geldt dat niet voor gevoelige paarden?
In de wilg zit een stofje dat lijkt op asperine kennelijk. Ik weet niet in welke hoeveelheden, maar kan het zijn dat ie daardoor last van zijn maag kreeg?