Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik vind het goed zo hoe ze nu zijn en ik merk aan hen dat ze goed in hun vel zitten. Net een grote bestelling Vitalbix gedaan voor stalgenoot en stalhouder en dat is me meer waard dan het idee van de DA (de DA/chiropractor die jaarlijks komt vond ze een paar weken terug trouwens super uitzien en helemaal niet te dik ofzo dus het blijft uiteindelijk wat het is: een mening).
), maar op de nieuwe stal krijgt hij nu 's ochtends zijn door mij klaargemaakte bakje en bij de avondvoerronde krijgt hij een handje biologische muesli omdat de rest dan ook voer krijgt. Dus nu hij ontdekt heeft dat er ook lékker voer bestaat weigert hij alles wat nog naar verantwoorde voeding smaakt.
Nu is hij in hongerstaking en tegen alles wat hij juist zo hard nodig heeft voor spieropbouw. Dus ik hoop dat de Vitalbix met zijn appelsmaak wel door de keuring komt, en met een beetje geluk kan ik de Active Plus (als dat voor hem de lekkerste smaakmaker is) weer combineren met de Je Paard Gezond en Fit ipv de Daily Complete, want van de JPG&F heb ik nog 10 kilo staan...
xyzutu2 schreef:Volgens mij is Rio een beetje pap-moe inmiddels, dus ik hoop dat de Vitalbix/Je paard gezond & fit brokjes wel aan zullen slaan, want ik moet toch iets voeren voor de vitamines, mineralen en eiwitten en om de Gluco Balance erin te krijgen.
plutolover schreef:even een andere vraag de havens grasmix is deze stoffig?
xyzutu2 schreef:Volgens mij is Rio een beetje pap-moe inmiddels, dus ik hoop dat de Vitalbix/Je paard gezond & fit brokjes wel aan zullen slaan, want ik moet toch iets voeren voor de vitamines, mineralen en eiwitten en om de Gluco Balance erin te krijgen.
Roos_M schreef:xyzutu2 schreef:Volgens mij is [***] een beetje pap-moe inmiddels, dus ik hoop dat de Vitalbix/Je paard gezond & fit brokjes wel aan zullen slaan, want ik moet toch iets voeren voor de vitamines, mineralen en eiwitten en om de Gluco Balance erin te krijgen.
Zo doe ik dat ook;
Vitalbix, Active+, Glucobalance gemengd met Havens Grasmix en dan voeg ik toe wat nodig is (van de zomer veel kruiden, daar nu mee gestopt en nu krijgt ze een groene leem kuur gecombineerd met psyllium.)
Lastig hoor; zon moeilijke eter.