No_No schreef:Mijn zak is ook bijna leeg, ik weet nog niet of ik nieuwe ga halen.. Daarbij is mijn leverancier gestopt en moet ik 30km rijden om een zak te halen. Dat maakt het ook niet goedkoper natuurlijk
Waar in overijssel woon jij ?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kiki1976 schreef:@Geryon,
In dat betreffende betreffende topic heb ik ook aangegeven dat het een vitamine/mineralenkorrel is. Het klopt dat degene een energierijk voer zocht. Maar dan moet je ook verder kijken, naar wat degene zocht.
Want het zetmeel en suiker gehalte moest zo laag mogelijk wezen vanwege dat het paard flink jeuk ervan krijgt.
En voor het ene paard geeft het wel voldoende energie en voor de ander niet. Maar dat is met veel meer soorten voer zo (net als er sommige zijn die op bepaald soorten voer heel heet worden en een ander niet)
Kijk ik schrijf hier al mee als gebruiker, niet omdat ik het ook verkoop. Want de reden van wij het zijn gaan verkopen is omdat:
A- mijn paard en serieus van is opgeknapt.
B- ik steeds ruim 60 km moest rijden om het te kunnen kopen.
Dus ik schrijf hier uit ervaring van me zelf en wat ik om me heen zie.
kiki1976 schreef:@Geryon,
In dat betreffende betreffende topic heb ik ook aangegeven dat het een vitamine/mineralenkorrel is. Het klopt dat degene een energierijk voer zocht. Maar dan moet je ook verder kijken, naar wat degene zocht.
Want het zetmeel en suiker gehalte moest zo laag mogelijk wezen vanwege dat het paard flink jeuk ervan krijgt.
En voor het ene paard geeft het wel voldoende energie en voor de ander niet. Maar dat is met veel meer soorten voer zo (net als er sommige zijn die op bepaald soorten voer heel heet worden en een ander niet)
Kijk ik schrijf hier al mee als gebruiker, niet omdat ik het ook verkoop. Want de reden van wij het zijn gaan verkopen is omdat:
A- mijn paard en serieus van is opgeknapt.
B- ik steeds ruim 60 km moest rijden om het te kunnen kopen.
Dus ik schrijf hier uit ervaring van me zelf en wat ik om me heen zie.