Athos mag er van mij wel af, hij is momenteel aan de te zware kant. Alleen wil ik hem ook graag "paard" houden...
Lastig lastig... Hij heeft met de dagen van 15 graden ook een ongevoerde deken al om. Daarmee merk ik ook al verschil in zijn spieren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fleda schreef:Is er iemand in de buurt van Zoetermeer die een kilo magnesium gries aan mij kwijt wil. Ik heb het al eerder bij mijn merrie geprobeerd te voeren, maar toen vertikte ze het om te eten. Wil best een zak halen hier bij de Welkoop, maar zo zonde als ze dit ook niet gaat eten.Mag per PB hoor!
IMJ schreef:Hier ook besteld voor mij, maar niet standaard in het assortiment. Verkoper kende het niet eens maar is met mij gaan zoeken op i-net. Hun leverancier heeft het dus is het te bestellen.
Komt gewoon met andere bestellingen mee. Niks geen 1000kg, gewoon 20kg, en dat zijn kleine zakjes, want magnesium is zwaar.
Patricia_86 schreef:ik heb een vraag 9 weken geleden kwam uit een bloedonderzoek dat mijn pony magnesium te kort heeft. Ik heb haar 8 weken magnesium van Pharmahorse gegeven. Dat is Magnesium citraat. Na 8 weken weer bloedonderzoek en haar magnesium waarde is nog lager. Haar Calcium , fosfaat waarde is wel goed. Heeft iemand dit ook gehad? In wat voeren jullie je magnesium? Het schijnt dat het slechter opgenomen wordt in combinatie met calcium. Maar in bijna alles zit calcium.. Nu geef ik het twee keer daags ipv 1 x daags en dan over 7 weken weer bloedonderzoek.
mirgino schreef:als ik stop met geven dan na een paar weken krijgt hij weer schrikreacties
Rowie_lover schreef:hij werd en behoorlijk sloom, onderdanig en suf van