Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Ok, dat is wel interessant om te weten, maakt het toch weer anders
Maarja, dan zit ik nog steeds met het dilemma .. Prijs zal dan wel ok zijn, maar blijft duurder dan wat ik voor mijn andere voer betaalde .. Hoe moet ik mijn beslissing maken? Wat moet het meeste doorwegen? Het feit dat het voer in theorie het beste, meest complete is? Ik weet niet wat ik moet doen
Pavo_GT schreef:maura schreef:Vrijwel heel het topic meegelezen. Ik zou graag aan Pavo_GT willen vragen waar met name de soja in C4L vandaan komt? Dit met het oog op de inspanningen die worden verricht in bijvoorbeeld de melkveehouderij om van de soja af te komen waarvoor regenwoud wordt platgebrand?
Ik begrijp overigens heel goed dat er een flink spanningsveld zit tussen de wens van paardenhouders om de kosten zo laag mogelijk te houden en de verantwoordelijkheid van een voerproducent om winst te maken, maar persoonlijk ben ik best bereid om meer te betalen voor voer dat een beetje verantwoord is geproduceerd. Paarden zijn tenslotte een (luxe) hobby, geen primaire levensbehoefte.
Maura, die vraag gezien en uitgezet bij onze productmanagerKom ik op terug!