Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jennasilver schreef:Ik heb het gevraagd maar nog geen antwoord gehad. Hoeveel zakken heb je daarvan nodig per maand? En van de bietenpulp?
Jennasilver schreef:Op dit moment krijgt ze geen ruwvoer. Hooi is op, op het eiland. Luzernebrokjes en grasmix eet ze niet.( al 100keer geprobeert). Ik mag al blij zijn als een paar brokjes eet.
Hooi krijgt ze ook niet weggekauwd, zelfs niet als ik het nat maak, fijn knip enz.
Als je mijn topic kijkt en de foto's van haar gebit ziet snap je waarom.
mysa schreef:Bietenpulp vermengd met zemelen? De eerste dag hier wilden ze de bietenpulp niet, nu, een maand later rukken ze de emmer bijna uit m'n handen. Ze komt er goed van aan ook. Wel lang weken.
reinandje schreef:mysa schreef:Bietenpulp vermengd met zemelen? De eerste dag hier wilden ze de bietenpulp niet, nu, een maand later rukken ze de emmer bijna uit m'n handen. Ze komt er goed van aan ook. Wel lang weken.
die van mij aten alleen bietenpulp ook niet dus deed er indd wat biks door heen of gewoon appelstroop.
heel klein beetje siroop wil ook wel is helpen hoorde ik maar heb ik nooit gedaan.
nu is mijn vraag hoeveel maisolie geven jullie?
en geven jullie dat iederen dag?
#Ymke# schreef:Precies 3 jaar en 2 weken geleden toen hij van de verkoopstal afkwam:
Gister opnieuw foto's gemaakt van hem
Ze roepen nu zelfs dikkie, bolle etc naar hem