Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manonutjuh schreef:Hier hadden ze t niet, nog nooit van gehoord en was ook niet bestelbaar. Terwijl een bokker uit dit topic t bij dezelfde wel heeft besteld.
Kreeg een heel betoog over dat ze maar sommige van de welkoop aanbieden. Erg klantvriendelijk weer
mirgino schreef:manonutjuh schreef:Hier hadden ze t niet, nog nooit van gehoord en was ook niet bestelbaar. Terwijl een bokker uit dit topic t bij dezelfde wel heeft besteld.
Kreeg een heel betoog over dat ze maar sommige van de welkoop aanbieden. Erg klantvriendelijk weer
ik heb het bij de Horticoop in Rockanje vandaan, gewoon besteld door hun en binnen 10 dgn was het binnen, ik heb het daar nu 2x vandaan
je kan wel een kilootje komen halen bij mij thuis
Nimmy schreef:Weet iemand waar ik tussen Ede en Bunnik een zak van de welkoop vandaan kan halen? de welkoops hebben hem niet. De vorige van iemand overgenomen.
zwanepol schreef:Nimmy schreef:Helaas belrondje bij de welkoops leverde nee op...
Misschien iets volhardender zijnin dit topic staan ook de bestelnummers, als je die geeft kunnen ze het zo opzoeken in de computer.