Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sofy schreef:Ik zou haar op basis van de foto's richting de 3,5/4 scoren, dus wel wat te dik in mijn ogen. Vooral haar schouderregio lijkt erg vol; kun je de schouder wel nog gemakkelijk voelen en licht zien? Je ziet ook niet echt een ruggegraat, hoewel dat ook een beetje fries-eigen is.
Een erg aansprekend paard, maar voor mijn gevoel zou er iets af mogen.

).

) ).
. Op de tweede foto (onder deze) vind ik haar er eigenlijk beter uitzien, maar daar zie je ook maar weinig dus wie weet vertekent het. Ik vind die heupbotten daar iig niet storend, een beetje mogen die best uitsteken. Die platte kont op foto 3 is misschien wat veel, maar dat kan ook met spierontwikkeling te maken hebben, train je haar veel?
.
. 
De andere foto's kan ik niks van zeggen (de laatste zie ik heel erg donker, zie daar wel een puntkont maar niet meteen een dramatische .. Mij hebben ze gezegd dat het bij elk paard zou moeten aflopen want anders is het juist niet gezond, staat ook hier ergens in het topic
).
Ik vind het vooral verrassend dat ze, ondanks onbeperkt ruwvoer (waarvan de laatste dagen eigenlijk onbeperkt voordroog) en niks te doen, toch nog zo uitzien. Je ziet duidelijk dat de buik lekker vol zit, maar dat hoort ook vind ik
Maar ze gaan geen vet afzetten enzo .. Vindt het vooral verrassend dat je bij de vos nog steeds een schouder ziet
Binnenkort weer aan de slag met hem en dan gaat hij er nog beter uitzien

Vooral ivm de vos zoals je zal zien
).
. Fijn om te zien! 

.
.

.Bedankt!
En anders lekker 2 dagen in de week krachttraining aan de longe? Nouks schreef:_AAASCHAAA_ ik vind dat je je pony wel heeeeel voordelig gescoord hebt. Ik ken je pony niet IRL natuurlijk, maar je ziet op de foto's nog duidelijk vet op de hals, dus dan zou ik de voorhand eerder op een 4 scoren dan op een 2! Ze ziet er niet verkeerd uit en ze is er zeker heel erg op vooruit gegaan, maar 2'en zijn voor de zeer droog en atletisch gebouwde paarden en pony's, en dat is ze absoluut niet. Ik denk dat jouw pony eerder op een ruime 3 zit (3,5 gemiddeld?). Wat niet wil zeggen dat ze niet enorm vooruit is gegaan natuurlijk!

)