Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje_M schreef:Wij hebben ze in midden gezet, de track loopt er omheen en dan staan er nog wat verdwaalde plantjes het midden. Maar dat stuk is nu afgezet voor de paarden
Vraagje over de moestuintjes van Albert Heijn en wat andere spullen die we hebben staan. Wat mag er naar de paarden van deze lijst? Die met * gaan sowieso de paddock in:
Snijbiet
Palmkool
Boekweit
Spitskool
Juffertje in het groen
Phacelia
Inkarnaatklaver
Cosmea
Kervel
Peterselie
Bieslook
Tijm
Tuinkers
Zonnebloemen *
Koriander *
Dille *
Maartje_M schreef:Wij hebben ze in midden gezet, de track loopt er omheen en dan staan er nog wat verdwaalde plantjes het midden. Maar dat stuk is nu afgezet voor de paarden
Vraagje over de moestuintjes van Albert Heijn en wat andere spullen die we hebben staan. Wat mag er naar de paarden van deze lijst? Die met * gaan sowieso de paddock in:
Snijbiet
Palmkool
Boekweit
Spitskool
Juffertje in het groen
Phacelia
Inkarnaatklaver
Cosmea
Kervel
Peterselie
Bieslook
Tijm
Tuinkers
Zonnebloemen *
Koriander *
Dille *
GraceZarif schreef:Hoi Karin, als je luizen wilt verhuizen moet je er een plant naast zetten die ze nog lekkerder vinden zoals oost indische kers. Makkelijker is de kamille een poos in koud water te leggen of af te spoelen.
missfalki schreef:Amigo_tje schreef:Iemand die weet of een liriodendron giftig is voor paarden?
Volgens wat ik vind op www is ie niet giftig. Maar ik dacht, ik vraag het nog es aan de deskundigen hier
Van deze plant/struik nog nooit gehoord?
Lijkt op rododrendon en die zijn volgens mij niet goed?
Amigo_tje schreef:Neen, het is een boom, nederlands naam is de tulpenboom. Volgens bronnen op internet is ie niet giftig vor mens en grootvee.
https://www.vdberk.nl/bomen/liriodendron-tulipifera