Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pavo_GT schreef:Zo, bijgelezen!
Als ik het goed heb gezien hebben de volgende Welkoopwinkels het nog niet liggen: Wekerom, Raalte en Epe?
Dat ga ik doorgeven, want het is gewoon verkrijgbaar.
Mochten jullie meer Welkoop en BoerenBondwinkels tegenkomen waar het niet is, geef het door
SparklingApp schreef:Juravel, ik geef paarden die hun voer niet netjes opeten altijd maar een handje tot ze het wel weer eten en dan na een paar dagen weer wat meer, meestal werkt dat vrij goed.
Het paard wat ik op de C4L heb gezet had een plek mok, had er nog niks aan gedaan, maar na een goede week C4L voeren is de korst er nu al af en de plek mooi droog en genezen!
Sammyoo schreef:Geeft iemand dit voer ook aan een sportpaard wat in training staat? Of moet je dan nog iets gaan bijvoeren? Morgen komt het paard van mijn dochter voor lange tijd thuis (paard is voor opleiding in Deurne gebruikt, het vierde en laatste schooljaar gaan we hem niet meer aandoen). We voeren automatisch (en sinds een paar weken C4L) en maar 1 soort krachtvoer. Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om hem twee keer daags apart te zetten met een emmertje brokken.
amanda2 schreef:Wat is jullie ervaring met de combinatie brok?
Kan je minder brok voeren?
Voer op dit moment 2 kilo basisbrok en daarbij 3/4 sportmusli en een emmer peen over 3 beurten verdeeld. Overdag 3 a 4 uur op t land (winter).
C4l zou ik wilen geven in plaats van peen en dan brok iets minder.