Vorig jaar zomer

Ook vorig jaar

Dit is nu
Ik ben heel blij met de verandering, ze ziet er veel beter uit vind ik zelf... Denk een 3tje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Donker slankt af.

. Dat toont al snel dunner, maar als er voldoende spier op zit is dat geen probleem! 

Zuigen kan hij mager van worden ivm maagzweren maar zuigt hij lucht omdat hij maagzweren heeft of heeft hij maagzweren en dat doet zeer en daardoor zuigt hij lucht? Zorg ervoor dat hij onbeperkt ruwvoer heeft, veel afleiding heeft en nergens kan zuigen en laat de band lekker af. Qua conditie vind ik Tarik mooier, zou bij de ander iets meer vet op de ribben willen zien hoewel hij niet mager is. (hoewel je de ribben alleen op foto 1 echt ziet) 

, Daimler heeft gevulde billen idd wel wat lichtjes ribben , Tarik ingevallen en de heupen steken ook wat uit. *zucht* ben moe

, zorgboerderij grasmaaier die ik vermoed van maanblindheid ..
)Chasey schreef:capopjekop, Ik vind die van jou best lastig. Misschien komt dat ook wel door haar lichte kleur? Vanaf de foto lijkt me een 3, misschien zelfs wel een 3,5. Maar je zegt zelf dat ze niet dunner moet worden, dus in het echt zal ze er waarschijnlijk beter uit zien. Lastige!
Lichte kleuren ogen vaak vollerDonker slankt af.