Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lauura schreef:Vind niemand het te duur vergeleken met de andere mueslie van pavo? Het is bijna 5,- duurder per zak..
Marije_jiplover schreef:Lauura schreef:Vind niemand het te duur vergeleken met de andere mueslie van pavo? Het is bijna 5,- duurder per zak..
Nee, want ik voerde bij mijn vorige muesli een supplement bij dat ook een klap geld kostte, en dat hoeft nu bij deze niet.
Dus per saldo ben ik niet duurder uit. En mijn paard heeft inmiddels twee maanden dit voer gehad, glimt als een spiegel, zelfs als hij net in het zand gerold heeft en dus stoffig is, is fit, zit ontzettend happy in zijn vel.
Dus de meerprijs is het wat mij betreft prima waard.
Marije_jiplover schreef:Lauura schreef:Vind niemand het te duur vergeleken met de andere mueslie van pavo? Het is bijna 5,- duurder per zak..
Nee, want ik voerde bij mijn vorige muesli een supplement bij dat ook een klap geld kostte, en dat hoeft nu bij deze niet.
Dus per saldo ben ik niet duurder uit. En mijn paard heeft inmiddels twee maanden dit voer gehad, glimt als een spiegel, zelfs als hij net in het zand gerold heeft en dus stoffig is, is fit, zit ontzettend happy in zijn vel.
Dus de meerprijs is het wat mij betreft prima waard.
gaucho schreef:Ik ga morgen aan een zak beginnen, ben erg benieuwd.
Lijkt geschikt te zijn voor mijn paard met aanleg voor spierbevangenheid en het snel schuren van manen en staart. Grote voordeel is wat mij betreft de makkelijke verkrijgbaarheid tov merken als equifyt, dodson en horrell en st. hypolyte.
JuravelOX schreef:Ik ben nu aan de tweede zak bezig van care 4life. Ik zag dit voer liggen bij de countrymill en was wel benieuwd! Ik voer al gedurende de zomer subli dieetmix, maar toen ik deze zag en las dat er extra kruiden,gister etc in zaten was ik nog meer benieuwd.
Ik geef het aan mijn ruin die kampt met wat overgewicht. Niet meer op wei doet al wonderen en ook de overstap naar granenvrij voer begint ook positief te werken.
Nu vraag ik me af of extra vit/min handig is om bij te voeren. Ik zat te denken aan marstall force??
Hij krijgt nu totaal per dag tweederde Care4Life.
Zouden er meer merken komen met een granenvrij voer???
tinkersjakie schreef:Ohhhh handig. Niet bij mij gedaan. Hè
Had expres twee zakken mee genomen omdat ik dacht scheelt me toch weer ....