de fjord zou ik ook een 3,5 geven
de mijne zou ik geef ik iets van 3,5/4

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
flavlip schreef:@ D_Desteny
Ten eerste wat knap dat je hem zo hebt laten afvallen, hij was echt heel dik! Op die eerste paar foto's zou ik hem echt een 4-5 geven...
Op de foto's waar jij hem te dun vindt geef ik 'm een 2, dus slank, maar zeker niet te dun. Ik zie een paard liever zo dan een 4. Tussen 2 en 3 is goed! Is dit een herfst/winter foto? Van wat ik uit het filmpje begreep kan een paard een beetje schommelen tussen 2 en 3, vooral wat betreft zomer/winter. Ik snap dat het een heel verschil is om te zien, je bent je paard waarschijnlijk vooral wat dikker gewend en dan is het logsich dat je hem wat bottig vindt. Ik zou er juist trots op zijn. Ik vind je paard er slank, maar gespierd uitzien
Als de laatste foto's (foto's van nu) echt recent zijn en je paard nu op het land loopt dan vind ik dat je het perfect doet. Wel vind ik hem dan richting de 3,5 gaan, dus net ietsje dikker dan helemaal perfect is. Dit doordat je denk ik zijn heupbot niet heel goed meer kan zien, is wel erg rond daar. Hetzelfde voor de schouder. Maar, misschien kun je dit wel degelijk voelen! Z'n nek en bovenlijn vind ik er uit zien zoals het hoort. Mooi gespierd en van de schoft tot de kont kun je waarschijnlijk je hand mooi rond houden.