MssMaris schreef:Die verkopen het dus niet meer
Dan mag Hugho zijn website wel eens aanpassen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jotoma schreef:Ja, goed antwoord. Beetje jammer dat hetgeen mij is overkomen nog niet verklaard is. Maar ik wacht nog steeds een reactie van ze af..
Optie 3 zou die dan onder moeten vallen, maar het lijkt me dat dit dan ook (juist) bij ander eten gebeurd.
We wachten af..
merel_gomez schreef:Tinkels schreef:@ Merel_gomez, het klinkt alsof je paardje niet zo veel te eten krijgt... Kun je niet overgaan naar 4x per dag hooi? Verder kan ik je de brokken van Voergezond.nl adviseren!
wat noem je niet veel?? de brokken of het doorgvoer
2x per dag krijgt ie een berg kuil/hooi (net wat er is) en tussendoor een bergje..
ik wil hem niet overvoeren dan nodig is ivm de afvalstoffen, suikers enzo (brok)
Tinkels schreef:merel_gomez schreef:@ Merel_gomez, het klinkt alsof je paardje niet zo veel te eten krijgt... Kun je niet overgaan naar 4x per dag hooi? Verder kan ik je de brokken van Voergezond.nl adviseren!
wat noem je niet veel?? de brokken of het doorgvoer
2x per dag krijgt ie een berg kuil/hooi (net wat er is) en tussendoor een bergje..
ik wil hem niet overvoeren dan nodig is ivm de afvalstoffen, suikers enzo (brok
Dat hooi vindt ik niet veel.. of niet vaak in ieder geval. het is veel gezonder om vaker te voeren. 4 a 5 x per dag krijgen onze paarden hooi.
De brokken krijgt ie ook niet veel, maar als hij niet veel doet heeft hij dat ook niet nodig.
jiperdepip schreef:Jotoma schreef:Ja, goed antwoord. Beetje jammer dat hetgeen mij is overkomen nog niet verklaard is. Maar ik wacht nog steeds een reactie van ze af..
Optie 3 zou die dan onder moeten vallen, maar het lijkt me dat dit dan ook (juist) bij ander eten gebeurd.
We wachten af..
heb je inmiddels al iets gehoord van voergezond ?