Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CarolShadow schreef:Over de stalhouder die voert:
Ik heb daar maar 1 ding over te zeggen en dat is dat het je eigen paard/pony blijft, en jij er wat over te zeggen hebt en niet de stalhouder. Dus als jij wilt minderen in voer horen hun daar in mee te gaan, ongeacht of ze het zielig vinden of niet.
Mijn pony heeft ook nog eens zomereczeem, en krijgt dus een heel aangepast rantsoen, mijn stalhouder geeft dat gewoon, omdat het mijn pony blijft.
Vind het eigenlijk ronduit onbeschoft dat hun beslissen over het wel een wee over jouw dier!!
P.s. Kijk trouwens uit met die koeken, bevatten nog behoorlijk meer dan we denken.
Hinke schreef:@martina: wat voor paard is het? Eigenlijk kun je dus niet zoveel doen aangezien je niet de eigenaar bent. Maar je zou mss wel vaak een lange buitenrit kunnen maken bv?
Over dat magnesium: ik geloof daar niet zo in, en ik volg de logica erachter ook niet helemaal.
jomaro schreef:Mijn Haflinger krijg nu twee plakken hooi per dag. En verder loopt hij op een heel klein weitje waar bijna geen gras staat. Als ik heb gereden mag hij een 1/2 uur in de grote wei even zijn buik vol eten met gras.
In de winter gaf ik viamine en mineralen bij gekocht bij welkoop/boerenbond. Als je naar de kleur van zijn tandvlees kijk kan je zien of er echt een te kort is. Het is dan vaak erg heel licht en niet mooi roze. Zo kon ik het bijhouden volgens de DA.