Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar nu heb ik mijn brandnetel een dag tot 1,5 laten drogen in de zon en snachts even naar binnen gehaald en ze waren goed om te geven! Wat leuk dat je stekjes hebt gekregen! Hopen dat ze aanslaan, hoewel frambozen oersterk zijn dus waarschijnlijk wel aanslaan
. Hij heeft inmiddels kennis gemaakt met paardenbloemen en distel. Ik wil mij er de komende tijd verder in verdiepen en kijken wat ze wel en niet lekker vinden. Heb van de hele topic een Word bestand gemaakt en een paar dingen heb ik in de tuin staan
of in de buurt. Officieel mag je niet uit de natuur plukken of snoeien.. hoe gaan jullie hier mee om? ooit commentaar gehad?
) en voor het huis staan rozenbottels
. Verder ga ik de komende tijd even kijken welke groentes ze lekker vinden. Genoeg te doen dus en bedankt voor alle leerzame informatie al! 

fiona2005 schreef:Vraagje, hier in spanje heb ik de volgende planten ontdekt maar ik kan niet vinden of ze eetbaar zijn voor paarden:
- Groot glaskruid
- Tuinbingelkruid
- Bloem Fava Santorinis (lathyrus Clymenum)
Heb ze gevonden door middel van de plantnet app, maar waar zoeken jullie of het eetbaar is voor paarden? Via google kwam ik er niet uit..